Tuesday, May 25, 2010

segala puja dan puji hanya untuk ALlah..

alhamdulillah..

pagi tadi saya telah menelefon ke JPN Terengganu, jabatan pendidikan terenganu ye, bukan jabatan pendaftaran..ehehee..

saya menelefon untuk menanyakan samada adakah nama saya sudah tersenarai dalam calon-calon yang akan berkhidmat untuk negara di terengganu berikutan permohonan saya untuk bertukar..

dannnnnn

ALHAMDULILLAH!! syukur sgt2!! mmg nama saya ada di JPN terengganu! saya sangat seronok hari ni.. Wahai kawan2 seperjuangan di SKSD, esok saya belanja chocolate indulgance secret recipe ye!

alhamdulillah,alhamdulillah,alhamdulillah!

5 comments:

cik selamah kundang said...

husband hang kt sana?

Ani Ahmad said...

ye la cik selamah oi..kalu x awat la aku nk tebiang p sana..

d i d a said...

weh nak jugak kek tuuuu!! haha

tahniah...nampak mcm xdan ja nk jmpa hg blk bln 6 ni...huhu

Min said...

terima kasih drop by kat blog kak min... tolong doakan Mawaddah kami... n semoga noraini dan family sentiasa diberkati dan dirahmati...

Ani Ahmad said...

terima kasih kak min, insyaAllah..mawaddah akan sekuat umi n abinya.. moga mawaddah sentiasa sihat dan membesar dgn kuat! :)