Sunday, May 23, 2010

@ Saya saaaaaangat suka durian!!


saya adalah sangat suka makan durian.. sampaikan masa pregnantkan amna dulu, saya makan sampai berdarah2 hidung.. ish ish teruk betul. tapi tak boleh lawan 'kesukaan' yg satu itu tambah2 la tgh pregnant kan.. encik suami larang pon buat 'ketegaq' jugak.. ayat saya adalah 'nnti anak meleleh air liur kalu tak makan..' hihii..tapi berdarah hidung tu x bgtau la kt dia.. cari pasal namanya kalu bgtau..kih kih..

MIL cakap sekarang ni durian dh mula luruh..ohhh nikmatnya.. teringat pengalaman 2 tahun lepas. masa tu belum pregnant(masih kt maktab) bila weekend je, mesti balik kg n rabat bukit p cari durian.. bestnyaaa.. makan la la tu jugak..

tahun lepas masa musim durian x leh p rabat bukit pasai perut dh besaq..uhuk! saya sangat suka rabat bukit ok!

tahun ni pulak, walaupun dh tak perut besaq, tp x leh p rabat bukit pasai encik suami tak dak.. uhuk! wahai encik suami, cepat la balikkkk!!

jom layan gambaq 2 tahun lepas.




turun p cari durian celah celah semak


owh ada sebijik, alhamdulillah..


penat turun naik bukit


kopek jangan x kopek


dan inilah hasilnya..nmpak cam x brapa best je buah ni..



abang kata 'makan aje la..'

owhh..how i miss that moment!

2 comments:

cik selamah kundang said...

aku kurang durian.tp kalau org bg,tak tolak juga

ernizz said...

saya pun sgt suka durian!!!;-)