Monday, April 16, 2012

Set Berpantang pilihan saya

AsSalam..
malam ni share kegembiraan2 customer2 terchenta ttg set berpantang shaklee..
Check it out! ;-)
















best kan?? Haaa.. jika anda masuh tercari2 set berpantang, inilah jawapan yg paling tepat. rasa bertenaga je.. Kita dalam pantang kan asyik rasa letih je. mana dgn sakit bersalin yg belum hilang.. ditambah dgn menguruskan anak kecil lagi, kadangkala sukar menguruskan emosi juga kan? sape yg pernah laluinya je yg faham,kan,kann..nak2 kalu kita berpantang sendiri.. xde org nak tolong kita uruskan apa2 yg patut..memasak pn kita, mendobi pn kita, jaga anak pn kita,mengemas apatah lagi kan..dalam keadaan yg masih belum recover sepenuhnya..haishh..kadang mesti rasa tertekan juga,betul tak??

Jom, ubah semua itu dan jadikan kita rasa lebih sihat dan cergas, laluu.. menjadikan waktu berpantang kita saat2 indah untuk dikenang.. :-) berpantang dgn sihat, cergas dan menikmati saat2 indah bersama bayi anda.. :-)

jejom try.. ;-)
apa yg ada dlm set berpntang ini?




CONFINEMENT SET SHAKLEE

♥ B-Complex : sebagai penenang (anti-stress), elak kemurungan (meroyan) & menstabilkan hormon.

♥ Vitamin C : penting untuk pembentukan kolagen, mempercepatkan penyembuhan luka, serta memperbaiki tisu sel yang rosak akibat bersalin.

♥ Multivitamin with Iron : Multivitamin lengkap dengan pelbagai kumpulan vitamin & mineral yang diperlukan oleh badan tetapi sukar diperolehi sewaktu berpantang kerana kebanyakan makanan perlu dielakkan (berpantang makan). Iron pula penting untuk tubuh terutama kerana ibu banyak kehilangan darah selepas bersalin.

♥ Zinc Complex : membantu mempercepatkan proses baik pulih luka, terutama luka dalaman (rahim). Selain itu, turut mengurangkan masalah rambut gugur. Bagi anda yang tidak makan ikan haruan, mahupun pati ikan haruan, Zinc supplements adalah yang terbaik untuk anda. Zinc turut membantu masalah 'kedinginan' selepas bersalin.

Supplements tambahan lain yang boleh diambil ialah Energizing Soy Protein dan Calcium-Magnesium with Vitamin-D (Shaklee OsteMatrix).

Kedua-dua ini boleh membantu mengurangkan risiko jaundice, memberi tenaga dan membantu melancarkan penyusuan susu ibu. Bagi yang menghadapi masalah sukar membuang air besar, boleh ambil Lecithin kerana ianya tidak mengganggu penyusuan bayi, serta melancarkan sistem penghadaman dengan cara yang lembut sekali.

Set ini terdapat dalam full pack dan turut disediakan dalam bentuk trial pack untuk penggunaan selama 40 hari.

Boleh berhubung dengan saya melalui
Email Yahoo : aniahmad_peace@yahoo.com
Gmail : mama.amna@gmail.com
sms/whatapps : 013-5188860
posted from Bloggeroid

No comments: