Wednesday, March 21, 2012

Mengandung? Berpantang? Menyusukan?

Anda sedang mengandung? Akan berpantang? Sedang menyusukan bayi? atau anda tidak tergolong dalam mana mana kategori yang saya sebutkan tetapi selalu sakit2 pinggang, lenguh2 atau kebas2? Anda mungkin perlukan set ini :)
 Set ini adalah set terbaik selepas Set 3M. Namanya Set Eu-4 Pack. mari kita lihat apa yang ada dalam set ini..

  • Vitamin C
  • Vitalea
  • B compleks
  • Ostematrix
Beza set ini dengan set B adalah set ini tidak mengandungi Alfafa dan mempunyai Ostematrix yakni kalsium. 

Ibu yang sedang hamil, sedang menyusukan bayi dan sesiapa yang mengalami simptom2 kekurangan kalsium seperti sering kebas2, lenguh2 tulang dan sakit2 badan, anda mungkin perlukan set ini.. 

Ibu yang sedang hamil, kita sedia maklum bayi yang sedang membesar di dalam rahim mendapat nutrien dari tubuh si ibu. That's why lah kenapa ibu2 hamil sering ditekankan mengenai pemakanan seimbang dan acapkali diingatkan supaya minum susu, bukan? haaa.. tau tak kenapa kena minum susu? Yezaa..pandai.. susu kan sumber kalsium..jika ibu kurang kalsium, bayi dalam kandungan tetap dapat kalsium yakni yang diserap dari tubuh si ibu..bila bayi dah ambil kalsium ibu, tapi ibu tak top-up balik kalsium tu, itulah sebabnya yang sering terjadi ibu2 hamil sering sakit pinggang, sakit gigi..dan lain2 lagi..


ibu yang sedang menyusukan.. kalsium merupakan salah satu komposisi nutrien yang terdapat dalam susu ibu.. ambil sumber kalsium boleh tambahkan kalsium dalam susu ibu?? TAKK.. apa2 juga pemakanan anda tidak menjadikan susu anda lebih berkhasiat berbanding susu ibu2 yang tak menjaga pemakanan. khasiat semua susu ibu SAMA SAHAJA, CUMA, jika anda mengambil makanan tambahan, nutrien di dalam tubuh anda yg disalurkan ke dalam susu ibu dapat di 'top-up' balik so that, anda tidaklah selalu mengadu sakit2 pinggang, lenguh2 dan sebagainya.. Kalsium juga membantu production susu anda agar tidak 'down' sewaktu 'datang bulan' jom tgk testi pelanggan2 kami mengenai set ini :)
membantu maintain production ketika haid

bantu kumpul stok

 Alhamdulillah.. bukan mudah kan nk kumpul stok atau nk dapat hasil perahan seperti yang pelanggan kami ini perolehi..ianya bukanlah semata2 kerana ambil supplemen, ianya adalah hasil usaha mereka dengan kekerapan mereka mengosongkan payudara dengan mengepam atau menyusukan secara direct disamping berusaha memastikan tubuh mereka berada dalam keadaan emosi terkawal dan sentiasa cergas dengan mengambil supplemen. 

Dannn..apa yang bestnya lagi pasal set ini, ianya boleh diambil oleh sesiapa sahaja, anda yg baru hamil, ibu yang baru melahirkan, anak ada jaundis, anak ada G6PD, anak dara, anak teruna, ibu ibu, bapa bapa, abang kakak semuuaaa boleh ambil. beli satu set, kongsi makan ramai2.. jimat kannn.. nak jimat lagiii.. set ini juga didatangkan dalam bentuk percubaan yakni untuk pengambilan selama 30hari dengan harga yang mammmpuu milik!! hubungi saya untuk keterangan lanjut ya :)

Untuk maklumat lanjut anda boleh berhubung dengan saya melalui 
Email 
Yahoo : aniahmad_peace[@]yahoo.com 
Gmail : mama.amna[@]gmail.com 
Call/SMS/Whatsapp : 013-518 8860 
Terima Kaseh.. ^_^ 

* These statement have not been evaluated by the Food and Drug Administration. This products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

No comments: