Wednesday, December 28, 2011

Ambil Vitamin Merbahaya?

Assalamua'laikum..
baca akhbar Utusan hari ni?
 

Utusan, 28 december 2011
Anda takut lepas baca ni??

saya tak, sebab saya tau apa yang saya ambil dan makan :)
thats why kita  kena makan/ amal/ buat apa2 pun mesti dgn ilmu.. :)

~~YES, supplemen boleh memudaratkan JIKA IANYA VITAMIN SINTETIK

saya ulang, SINTETIK. Jadi pastikan anda tahu vitamin apa yg anda makan, ok? :)

~~macamana nak tau ianya sintetik atau tak?

JOM buat ujian ringkas ini

♥ ambil sebiji vitamin, genggam selama 5 minit, jika ianya MENINGGALKAN WARNA & MELEKIT PADA TAPAK TANGAN ANDA, ianya menunjukkan vitamin itu BUKAN VITAMIN ASLI jadi saya sarankan anda memilih vitamin yang lebih baik.

♥ cek samada ada silika gel atau tak boleh rujuk sini jugak

VITAMIN SINTETIK biasanya mengandungi SILIKA GEL, PEWARNA,PERASA DAN PENGAWET TAMBAHAN, bahan-bahan ini boleh memudaratkan kesihatan kerana tubuh kita hanya perlukan yang asli.
Jadi, anda yang dh amalkan Shaklee, usah gusar ya, shaklee 100% semulajadi, selamat dan berkesan, insha ALlah :)

JOM SIHAT BERSAMA SHAKLEE!

emailkan pertanyaan anda [aniahmad_peace@yahoo.com] atau sms 0135188860 untuk konsultasi percuma bila membuat belian dari blog ini.

No comments: