Wednesday, September 9, 2015

Korang Tau Tak

kat fb sekarang anak didik dan rakan2 shaklee tgh mabuk 'korang tau tak'

idea asal projek ni oleh mama cery, projek ni secara kasarnya kitorang digalakkan buat poster yg memuatkan fakta2 ringkas berkaitan apa2 sahaja.

tujuannya nak tanam sikap suka membaca dan cari info. ye la nak tulis fakta kena cari kan? bukan boleh main sebarang taip.

nah hakak belanja antara poster yg menarik
kalau nak tgk lg banyak korang search je hastag #kttshaklee atau #korangtautakshaklee kat fb atau instagram






best kan? hehe. tu hakak amik poster yg kawan2 hakak buat. kalau nak tgk yang hakak buat tgk sini

haa tu je nk citer dgn korang. till then. babai..

thanks for reading!

----------------------------------------------------------
INFO & ORDER 
Ani Ahmad
013.518.8860
ani-ahmad.blogspot.com
----------------------------------------------------------

1 comments:

Iron Lady Millionaire said...

gelombng dasyatttt nauu rasa #kttshaklee nie :D

Bila seronok berat badan turun.
AMBIL CAKNA JIKA NAK KURUS