Wednesday, August 10, 2011

Selamat Hari Lahir Anakanda Amna Sofiya..

semalam, 090811, genap 2 tahun usia anakanda kami Amna sofiya yg amat dikasihi..selama itu jugalah perjalanan usia dunia keibubapaan kami..genap 2tahun bergelar 'ibu'..title yg cukup indah..juga cukup mencabar..

ada harinya mama senyum dan melayan segala karenahnya dengan penuh sabar.. namun banyak hari yang mama marah marah lantaran ketidaksabaran mama dengan karenahmu..bagaimana perasaan mu nak? maafkan mama..mama juga manusia biasa yg terkadang dikawal emosi.. namun jauh di sudut hati mama, mama ingin segala2nya yg terbaik untukmu..

terkenang pengalaman sewaktu mula kau dilahirkan buat mama sebak, hakmu tidak mama tunaikan! lantaran ceteknya ilmu dan kurang persediaan..susu yang mengalir dalam tubuhmu, membentuk darah dagingmu bukan dari tubuh mama! kesilapan yang mama akan kesalkan sepanjang hayat!moga Allah ampunkan ibumu ini!

Sepanjang 2 tahun ini, kamu sgt meyenangkan hati kami..ada harinya kamu moody..namun banyak harinya kamu ceria dan menghiburkan. Kamu, permata hati mama, selama-lamanya! Selamat Hari Lahir,Sayang!


senyum yg selalu buat mama cair..

 :)
kakak, yg sgt sygkan adiknya :)

No comments: