Saturday, April 8, 2023

VITAMIN KULIT CANTIK HARGA RAHMAH

 Sejak dapat Perdana Menteri Ke 10 ni, sana sini orang bercakap pasal harga Rahmah kan. Vitamin untuk kulit cantik pun tak terkecuali tau

Walaupun harga nya dah di-rahmah-kan, tapi manfaat dia tetap tersangat power untuk kulit yang cantik lagi mulus. jom kita tengok apa benda yg ada dalam set kulit cantik harga rahmah ni :)


SET ASAS KECANTIKAN KULIT


Ya, asas untuk lkulit yang cantik, tubuh kita perlukan protein dan vitamin C. Kedua-dua nutrien ini memainkan peranan penting untuk memperbaiki sel-sel rosak, mempercepatkan pembinaan sel-sel kulit yaang baru. Vitamin C juga membantu pembentukan kolagen oleh protein.

Sebab tu lah paling basic untuk kulit cantik, wajib amik kedua-dua nutrien ini.

Ok jom kita tengok apa manfaat kedua-dua vitamin ini kepada tubuh. 



haa.. kalau dilihat kepada manfaatnya. bukan semata-mata untuk kulit ye tuan puan. inshaAllah dengan izinNya, hajat asal nak dapat kulit cantik je, tapi know-know dapat banyak manfaat lain ;)

taip panjang-panjang pun takde guna kan. jom saya share antara real testimoni pengguna yang berjaya dapatkan kulit idaman dengan mengamalkan set ini








alhamdulillah. seronok kan baca feedback pengguna? banyak lagi testimoni pengguna saya akan update dari masa ke semasa. 

Kepada sesiapa yang nak dapatkan set kulit cantik harga rahmah yang berbaloi-baloi ini bolehlah terus grab sementara stok masih ada. hanya RM99 sahaja tau. contact detail saya seperti di bawah :)


Jom join saya dimedia sosial, klik link untuk lebih info ya..

facebook : Ani Ahmad

instagram : ig Ani Ahmad

whatsapp : klik sini 

#NextLevelBlogging
#Blogmegashaklee
#ShakleeThrive2023
#ShakleeTriumph2023


No comments: